Soest
Locatie: Insingerstraat 57
Uren: 16-24 uur
Solliciteer via een formulier:
Of stuur eenvoudig een sollicitatie-app:
Solliciteer via een formulier:
Wil je graag een stapje extra zetten en bijdragen aan de ontwikkeling van je collega’s én de kwaliteit van onze opvang? Dan is dit jouw kans! Wij zijn op zoek naar een meewerkend assistent leidinggevende voor onze VE groep en BSO Insinger in Soest!
Over de functie
We zijn op zoek naar een enthousiaste Assistent leidinggevende voor deze unieke locatie. In de ochtend bieden wij vanuit het VE programma Kameleon peuterspelen aan. In de middag open je de Helden Club en vang je de Insinger kinderen op.
Als assistent leidinggevende ben je, naast je werkzaamheden als pedagogisch medewerker, samen met de vestigingsmanager verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op jouw locatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega’s en een belangrijke factor in de communicatie met ouders. Wij zoeken een betrokken, enthousiaste en ambitieuze collega die proactief mee- en vooruitdenkt, enthousiast wordt van plannen en organiseren en het team met een positieve en motiverende houding weet te coachen en te verbinden.
Naast de ondersteunende leidinggevende taken ben je een liefdevolle en betrokken pedagogisch medewerker. Je hebt oog voor de ontwikkeling van ieder kind, weet je in te spelen op hun behoeften en bent in staat om ons pedagogische beleid met warmte en gedrevenheid uit te voeren.
Wat ga je doen?
- Je werkt als assistent leidinggevende én pedagogisch medewerker.
- Samen met de vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op jouw locatie, je verdeelt de taken en je signaleert knelpunten en lost deze in eerste instantie zelf op.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en ouders. Je zorgt dat iedereen zich gezien en welkom voelt.
- Wekelijks/dagelijks zorg je voor een goede start met je team.
- Je bent verantwoordelijk voor de communicatie met ouders aan het einde van de dag. Daarnaast zorg je ervoor dat het activiteitenprogramma wekelijks in het ouderportaal staat en zichtbaar op de groep hangt. Minimaal 1 x per week wordt er een individueel stukje en foto’s gedeeld met de ouders in het ouderportaal.
- Je coacht en ondersteunt medewerkers in het bedenken en begeleiden van sport- en spelactiviteiten, zodat deze aansluiten bij de leeftijd en interesses van de kinderen.
- Je initieert en coördineert vakantieprogramma’s. Je zorgt voor een goede taakverdeling en uitvoering binnen het team.
- Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van activiteiten op de locatie en fungeert als aanspreekpunt voor collega’s, ouders en externe partners hierover.
- Je bent medeverantwoordelijk voor kloppende roosters passend bij de bezetting en anticipeert op over- of onderbezetting.
Wat vragen wij?
- Je bent een betrokken, liefdevolle en enthousiaste pedagogisch medewerker met ambities.
- Je denkt pro actief mee en voorruit.
- Het plannen en organiseren van activiteiten gaat je goed af en je weet anderen daarin mee te nemen en te enthousiasmeren.
- Je hebt goede communicatie vaardigheden en bent in staat om collega’s te verbinden.
- Je hebt oog voor kwaliteit en continue verbeteren.
- Werkdagen zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag ochtend.
Wat bieden wij jou?
- Een dienstverband van 16- 24 uur per week.
- Salaris volgens CAO Kinderopvang schaal 7 (€ 2.990 – € 3.992 bij 36 uur), met 8% vakantiegeld, 26 vakantiedagen (bij 36 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,5%.
- Een uitdagende en verantwoordelijke rol binnen een professionele en leerzame omgeving.
- Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen als assistent leidinggevende.
- Een prettige samenwerking met een gemotiveerd en enthousiast team.
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer
- Fijne extra’s zoals een fitnessregeling, fietsplan en voorrang bij plaatsing van je eigen kind
Wat breng jij mee?
- Een passend diploma volgens de kwalificatie-eisen kinderopvang.
- Je bent in het bezit van een VE-certificaat en je voldoet aan de taaleis voor VE, dit is een must.
- Bij voorkeur een certificaat ‘werken met baby’s’.
- Enthousiasme, flexibiliteit en oprechte liefde voor het vak.
- Je bent assessor (of staat ervoor open om dat te worden) en examineer je examenstudenten zowel BOL als BBL.
Solliciteren?
Heb je vragen of wil je eerst even kennismaken? Bel dan met vestigingsmanager Sandra op 06-19946944. Ben jij klaar voor deze nieuwe uitdaging? Solliciteer vandaag nog en kom kennismaken – we kijken ernaar uit om je te ontmoeten!