MBO en HBO
Locatie: Soest
Uren: 12-17
Solliciteer via een formulier:
Of stuur eenvoudig een sollicitatie-app:
Solliciteer via een formulier:
Welkom bij De Helden Club Soest – waar elke dag een avontuur is!
Onze locaties bevinden zich op unieke plekken in Soest: bij sportverenigingen en in basisscholen. Elke locatie heeft een eigen karakter, met activiteiten die daarop aansluiten. Of het nu gaat om buiten spelen, gezonde voeding of warme en liefdevolle opvang: bij Helden Opvang draait alles om een fijne en stimulerende omgeving voor kinderen én medewerkers.
Word jij onze nieuwe Held?
Helden Opvang blijft groeien en daarom zoeken wij een enthousiaste Assistent Leidinggevende voor onze BSO in Soest. Jij zorgt – samen met je team – voor sportieve, creatieve en ontspannende activiteiten waarin kinderen zich kunnen ontwikkelen op motorisch, sociaal en emotioneel gebied.
Wat ga je doen?
- Je werkt als assistent leidinggevende én pedagogisch medewerker.
- Samen met de vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op jouw locatie, je verdeelt de taken en je signaleert knelpunten en lost deze in eerste instantie zelf op.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en ouders. Je zorgt dat iedereen zich gezien en welkom voelt.
- Wekelijks/dagelijks zorg je voor een goede start met je team.
- Je bent verantwoordelijk voor de communicatie met ouders aan het einde van de dag. Daarnaast zorg je ervoor dat het activiteitenprogramma wekelijks in het ouderportaal staat en zichtbaar op de groep hangt. Minimaal 1 x per week wordt er een individueel stukje en foto’s gedeeld met de ouders in het ouderportaal.
- Je coacht en ondersteunt medewerkers in het bedenken en begeleiden van sport- en spelactiviteiten, zodat deze aansluiten bij de leeftijd en interesses van de kinderen.
- Je initieert en coördineert vakantieprogramma’s. Je zorgt voor een goede taakverdeling en uitvoering binnen het team.
- Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van activiteiten op de locatie en fungeert als aanspreekpunt voor collega’s, ouders en externe partners hierover.
- Je bent medeverantwoordelijk voor kloppende roosters passend bij de bezetting en anticipeert op over- of onderbezetting.
- Je bent assessor (of staat ervoor open om dat te worden) en examineer je examenstudenten zowel BOL als BBL.
Wat vragen wij?
- Je bent een betrokken, liefdevolle en enthousiaste pedagogisch medewerker met ambities.
- Je denkt pro actief mee en voorruit.
- Het plannen en organiseren van activiteiten gaat je goed af en je weet anderen daarin mee te nemen en te enthousiasmeren.
- Je hebt goede communicatie vaardigheden en bent in staat om collega’s te verbinden.
- Je hebt oog voor kwaliteit en continue verbeteren.
- Beschikbaar voor minimaal 12 uur per 1 september 2025
- Werkdagen zijn in ieder geval maandag, dinsdag en donderdag.
- Werkuren zijn in overleg
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende en verantwoordelijke rol binnen een professionele en leerzame omgeving voor 12- 17 uur per week
- Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen als assistent leidinggevende.
- Een prettige samenwerking met een gemotiveerd en enthousiast team.
- Salaris volgens CAO Kinderopvang schaal 7 € 2990 – € 3992 (o.b.v. 36 uur) plus 8% vakantietoeslag én 5,5% eindejaarsuitkering.
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
- Korting op je fitnessabonnement en toegang tot een aantrekkelijk fietsplan
- Regelmatige teamuitjes en gezellige personeelslunches
- Voorrang bij plaatsing van je eigen kind(eren) als je bij ons werkt
Wat breng jij mee?
- Je hebt een afgeronde sportieve of pedagogische opleiding (minimaal niveau 3), zoals PW, CIOS, Sport & Bewegen of een andere toereikende opleiding.
- Je bent enthousiast, creatief, ondernemend en werkt graag met kinderen van 4 tot 12 jaar.
- Je bent een teamspeler, flexibel en hebt een proactieve houding.
- Een VOG kunnen overleggen (wij kunnen dit voor je aanvragen).
Over Helden Opvang
Helden Opvang biedt opvang aan kinderen van 0 tot 12 jaar op locaties in meerdere dorpen en steden. Wij werken met liefdevolle, betrokken medewerkers en zetten ons elke dag in voor een natuurlijke, sportieve en inspirerende opvang. Bij ons krijg je de ruimte om mee te denken, ideeën in te brengen en écht het verschil te maken.
Ben jij klaar om Assistent Leidinggevende worden? Stuur dan je CV en motivatie naar recruitment@heldenopvang.nl
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met onze vestigingsmanager Sandra op 06-19946944 of 06-19494872.
We kijken uit naar je reactie!